Utolsó pillanatos karácsonyi zabgolyók

Drága Életédesítők!

Az utolsó véghajrában készítettem ezeket a kis home made karácsonyi ajándékokat. Minden kis zacskó 3-3 zabos golyót rejt. Arra gondoltam, hogy az ünnepi asztalon minden tányérba helyezek majd egyet, köszöntő ajándékképpen a szeretteimnek. Próbáltam mindenkire odafigyelni, ezért mindegyik golyócska glutén, tej és cukormentes!

Recept:

7 dkg zabpehely
7 dkg darált mandula
3 dkg aszalt gyümölcs (nálam vörös áfonya volt)
3 dkg magas kakaótartalmú csokidarabok
2 evőkanál xilit vagy eritrit
1 evőkanál kakaópor
2 evőkanál cukormentes baracklekvár
50 ml kókusztej

Recept: 

Az elkészítése nagyon egyszerű. Minden hozzávalót keverj össze egy tálba, tedd 8 percre a hűtőbe, hogy kicsit összeérjen, majd formázz belőle golyókat. Forgasd kedved szerint bármibe, én kókuszreszeléket és darált diót használtam. A kész golyókat tedd egy átlátszó kis zacskóba, majd kösd meg az asztali teríték színével passzoló szalaggal.

A golyók készítését videóban itt nézheted meg: https://www.youtube.com/watch?v=fsnBMFEasKQ

Ha a családodat az ünnepi asztalon ez a köszöntő ajándék fogadja, biztosan le lesznek nyűgözve, hogy milyen figyelmes vagy!  :)

Legyél te is #életédesítő

A bejegyzés trackback címe:

https://szaboeszti.blog.hu/api/trackback/id/tr113517929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szabó Eszti - Életédesítő

Szenvedélyesen imádok sütni, bármilyen desszerttel le lehet venni a lábamról. :) Az én életédesítő blogomon az édes "bűnös" élvezetek kiegészülnek az általam követett egészséges életmódba beilleszthető desszertekkel. Hiszek abban, hogy úgy, mint mindenhol, a sütik terén is a kiegyensúlyozottság vezet az egészséghez és a boldogsághoz! :)

Kövess engem a Facebookon is!

süti beállítások módosítása