Sütőben sült kockafánk egészségesen

Drága Életédesítők!

Lassan itt a fánk szezon, és természetesen ebből én sem maradhatok ki!

Idén két olyan fánkot próbáltam ki, ami az általam követett életmódhoz kapcsolódik, így glutén, tej és cukormentes lett mindkettő. Az egyik kedvenc fánkozómban négyzet alakúak a fánkok...így most a megszokott kerek fánkok helyett, én is megpróbálkoztam ezzel a formával. Szerintem nagyon különlegesek lettek :) Én szedres joghurtos krémmel tálaltam őket!

img_7159.JPG

Fánk:
120g rizsliszt
5 evőkanál lenmagliszt
3 púpos evőkanál kakaópor
1 evőkanál sütőpor
80 g xilit/eritrit
3 evőkanál kókuszolaj
1 egész tojás
5-6 evőkanál cukormentes szója joghurt
1 dl kókusztej/szójatej

Krém:
1 kis dobozos cukormentes szója joghurt
1 nagy marék szeder
1-2 evőkanál xilit/eritrit

A fánk hozzávalóit keverd alaposan össze, majd bármilyen fánk formában süsd 175 fokon légkeveréses módban 15 percig. Találd bármilyen krémmel, szósszal vagy egyszerűen csak pár szem friss gyümölccsel.

Legyél te is #életédesítő

A bejegyzés trackback címe:

https://szaboeszti.blog.hu/api/trackback/id/tr3513578989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szabó Eszti - Életédesítő

Szenvedélyesen imádok sütni, bármilyen desszerttel le lehet venni a lábamról. :) Az én életédesítő blogomon az édes "bűnös" élvezetek kiegészülnek az általam követett egészséges életmódba beilleszthető desszertekkel. Hiszek abban, hogy úgy, mint mindenhol, a sütik terén is a kiegyensúlyozottság vezet az egészséghez és a boldogsághoz! :)

Kövess engem a Facebookon is!

süti beállítások módosítása