Megmaradt a karácsonyi beiglid? Ezt próbáld ki!

Drága Életédesítők!

Tegnap kinyitottam a hűtőt, és megtaláltam benne a karácsonyról megmaradt maradék fél-fél rúd gluténmentes diós és mákos beiglieimet. Nem volt még ötletem másnapra, mit reggelizzünk, ezért gondoltam ebből a két maradék rúdból csinálok egy isteni egybesült kalácsot.

Recept:

fél rúd gluténmentes/sima diós beigli
fél ród gluténmentes/sima mákos beigli
400 ml kókusztej/sima tej
2 tojássárgája
2 evőkanál xilit
egy vanília rúd magjai
1 citrom reszelt héja

Egy jénai tálba tedd szépen sorban a felvágott beigli darabokat. A kókusztejhez hidegen vagy szoba hőmérsékleten keverd hozzá a 2 tojássárgáját, a vaníliát, a citromhéjat és a xilitet. Ezzel a keverékkel öntsd nyakon a sütiszeleteket, majd 35 perc alatt süsd meg 180 fokon légkeveréses módban.

A végeredmény isteni puha kalács, használjatok nyugodtan kókusztejet, nem lesz kókusz íze! ;)

Legyél te is #életédesítő 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaboeszti.blog.hu/api/trackback/id/tr6713552459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szabó Eszti - Életédesítő

Szenvedélyesen imádok sütni, bármilyen desszerttel le lehet venni a lábamról. :) Az én életédesítő blogomon az édes "bűnös" élvezetek kiegészülnek az általam követett egészséges életmódba beilleszthető desszertekkel. Hiszek abban, hogy úgy, mint mindenhol, a sütik terén is a kiegyensúlyozottság vezet az egészséghez és a boldogsághoz! :)

Kövess engem a Facebookon is!

süti beállítások módosítása